Две нови свлечишта се јавиле во изминатиот период на делницата на автопатот во изградба од Кичево кон Охрид покрај постојните 11 кои беа актуелни околу Нова година. Сега нивното санирање и барањето трајно решение е главниот предизвик со кој се соочуваат изведувачите на автопатот.
Дали ќе бидат потребни дополнителни средства покрај постојните речиси 600 милиони евра, засега не се знае, ниту пак некој се осмелува да прогнозира кога ќе биде завршен автопатот и кога ќе тргнат првите автомобили. Она што го потенцираат претставниците на државата, на изведувачите, од надзорот, како и професори на Градежниот факултет, е дека ако сега би се проектирал автопатот, тоа би се правело сосема поинаку, со тунели, таканаречени галерии и тн.
Сите тие денеска, заедно со група новинари, беа на делот од трасата каде што има најголеми проблеми за да може јавноста на лице место да се увери за големите предизвици со кои се соочуваат градежниците.